خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/15 - 08:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
قادری خبر داد

پیگیر تسریع در تکمیل پروژه آزادراه شیراز - اصفهان

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: پیگیرهایی برای تسریع در تکمیل پروژه آزادراه شیراز - اصفهان صورت گرفته است و امیدوارم اعتبارات لازم در این رابطه تخصیص پیدا کند.

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر بازدیدی از بزرگراه تنگ خیاره به لپویی و قطعه ۷ آزادراه شیراز - اصفهان داشتم و از آخرین وضعیت این پروژه ها گزارش هایی را دریافت کردم تا اقدامات لازم جهت تسریع در تکمیل  این پروژه ها انجام گیرد. 



وی افزود: در همین راستا تماس تلفنی با مسئولان مربوطه و معاون برنامه ریزی وزیر راه و شهرسازی داشتم و پیگیر اختصاص اعتبار به این پروژه ها شدم که قول هایی در این رابطه داده شد و امیدوارم این اقدام در اسرع وقت انجام شود.



نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: برای پروژه بزرگراه تنگ خیاره به لپویی علاوه بر اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی، ۲۰۰ میلیارد نیز از محل اعتبار ماده ۵۶ و  همچنین اعتباری بالغ بر۱۵۰ میلیارد تومان از محل اوراق مالی اسلامی قطعی شده و  حدود۲۵۰ میلیارد تومان هم بنا شده است از محل ماده ۵۶ از طریق بانک مسکن تامین مالی شود.



قادری افزود: اجرای این بزرگراه که در ۳ قطعه تعریف شده در فاز اول در قالب جاده اصلی احداث می‌شود و دارای پیشرفت فیزیکی ۶۰ الی۷۰ درصدی است و انتظار می‌رود تا ۳ ماه آینده به بهره برداری برسد و بتواند بخشی از ترافیک آزادراه شیراز اصفهان را از این مسیر تخلیه کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 358458
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار